Veelgestelde vragen
Bestelling en levering
Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Antwoord: De gemiddelde levertijd bedraagt 7-10 dagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.
Vraag: De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!
Antwoord: In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling eenvoudig checken via deze pagina.
Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op door een mail naar info@lucares.nl te sturen.
Vraag: Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?
Antwoord: Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen. Onze excuses voor het ongemak.
Vraag: Wat zijn de verzendkosten?
Antwoord: De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.
Ruilen en retourneren
Vraag: Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Antwoord: Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden.
Vraag: Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Antwoord: Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.
Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 dagen op je rekening staat.
Klik hier om te gaan naar de retourpagina. Hier vind je de instructies hoe je kan retourneren.
Vraag: Help! Ik heb mijn product beschadigd ontvangen, wat nu!?
Antwoord: Als je product beschadigd is aangekomen, heb je automatisch recht op een gratis vervanging. Om hiervoor in aanmerking te komen, dien je dit ons zo snel mogelijk na ontvangst van het pakket te informeren, bij voorkeur met duidelijke foto's van de schade en de verpakking. Dit mag je sturen naar info@lucares.nl als een mail. We zorgen er dan voor dat je een vervangend product ontvangt zonder extra kosten.
Track & Trace
Vraag: Waar vind ik mijn Track & Trace code?
Antwoord: Op deze pagina kun je je e-mailadres en ordernummer invoeren om je pakketje te volgen.
Vraag: De Track & Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
Antwoord: Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track & Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten voordat de informatie beschikbaar is.